Kategorie produktů

Platba a doprava

Zboží označené skladem na našem eshopu je skladem u našeho dodavatele. Zboží není možné ihned připravit k osobnímu odběru či expedovat. Zboží skladem na externích skladech našeho dodavatele je tedy připraveno k osobnímu odběru či expedici obvykle do 3-5 pracovních dnů od potvrzení Vaší objednávky. Tento způsob skladových zásob nám umožňuje nabídnout Vám ty nejlepší možné ceny, na které se vyplatí počkat. Děkujeme za pochopení!

Platbu za objednané zboží lze realizovat zálohovou fakturou, dobírkou nebo v hotovosti na prodejně. PLATEBNÍ KARTY NA PRODEJNĚ NEPŘIJÍMÁME!

Zálohová faktura (platba předem) Vám bude automaticky zaslána naším systémem. Zboží na zálohovou fakturu je vydáno/vyexpedováno až po potvrzení uhrazení částky naším účetním oddělením.

Přidělení kreditu a možnost splatnosti je možná pouze u stálých zákazníků s dobrou platební morálkou a při obratu nad 10000,- Kč. Výše kreditu je přidělována individuálně. V případě zájmu o přidělení kreditu kontaktujte prosím Vašeho obchodníka.

V případě, že objednané zboží převýší částku 20000,- Kč bez DPH nebo bude zboží speciálního charakteru na zakázku objednáno, bude vyžadována záloha ve výši nejméně 50% z celkové částky.


Zboží je možné dodat
přepravcem Geis Parcel.

Zboží je možné vyzvednout osobně na prodejně Zubáček.cz (Masarykova 212, Čelákovice) - bez poplatku nebo v síti výdejních míst společnosti Ulozenka.cz.. (Seznam výdejních míst naleznete zde)

Ke každé přepravní službě účtujeme 20,- bez DPH za doběrečné.

Pokud při přebírání zásilky obdržíte poškozené zboží, je třeba s pracovníkem přepravní společnosti sepsat škodový zápis. Kopii škodového zápisu nám prosím zašlete na email uvedený v kontaktech. Bez škodového zápisu nelze poškozené zboží reklamovat nebo se pokoušet uplatnit škodu způsobenou přepravou. Pokud je zásilka viditelně poškozena, má kupující nárok tuto zásilku nepřebírat. Zboží se nám vrátí zpět a nové zboží bude co nejdříve vyexpedováno. Je vhodné informovat Vašeho obchodníka o nepřevzetí zásilky.

V případě, že zásilka není kompletní nebo požadované zboží bylo zaměněno za jiné (nesouhlasí dodací list), informujte prosím okamžitě svého obchodníka. Společnost LANTINA s.r.o. se zaručuje za co nejrychlejší vyřešení těchto problémů.

Součástí dodávky je faktura, případně dodací a záruční list (popř. dodací a záruční list od výrobce). Pokud tyto doklady neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat na uvedených telefonních číslech.

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace